И тогава водното съединение, което идва от термостата трябва да е студено както ти е казал ОЕМ
Известие
Collapse
No announcement yet.
Температура на мотора!!!
Collapse
X
-
Най-добре се проверява на студен мотор. Палиш и следиш температурата. Маркуча от термостата трябва да се затопли и да почне да пари от раз щом термостата отвори. Това е някъде след 80 градуса. Ако преди това започне да се затопля значи термостата е отворил по-рано.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщениеАко имаш Ecuscan, вземи си тествай релетата. Ако работят и термостата не ти е сменян никога - със сигурност е той!
Останаха термодатчика и/или термостата. Кои са по-добрите марки термостати ?
И от 2 дни се появи нов проблем с охладителната система. Силна вибрация откъм вентилаторите /преди да пусна степените през FES на загасен двигател не знаех от какво е /. Ефекта е все едно до мен на светофара има друга кола с мощна бас каса. Огледах да няма нещо счупено по перките и нямаше . Обаче има едни малки метални шипки на перките, който според мен ги ползват за балансиране. За да се балансират отново трябва ли да се разглоби цялата предница ?...
Comment
-
Малко да събудя темата. Значи преди известно време имах малък проблем с един маркуч и останах малко без вода и аха аха да прегрее като хората. И сега гледам постоянно температурата. Преди два дни ми вдигнана чертичката след 90 карах на задна 1 мин след дълго изкачване на 1и2. Пуснах климатика и покарах и се оправив. Днес ми прави впечатление че пак загрява в града стигна пак чертата след 90 пак климатика и се оправи. Спирам на един паркинг оставям я да работи за да вдигне температура вдига но не пуска вентилатора на климатик работи но без климатик не иска. Спрях разбутах релетата до акумулатора буксите на радиатора и се оправи 3 пъти минава с малко 90 градуса и се пуска вентилатора.
Въпроса ми е кое реле пуска вентилатора или от къде другаде може да ми дава лош контакт че да не пуска вентилатора. ЕКУто си измерва правилно температурата но не знам кой е изпълнителния механизъм, а и са ми изтрити картинките на релетата.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеМалко да събудя темата. Значи преди известно време имах малък проблем с един маркуч и останах малко без вода и аха аха да прегрее като хората. И сега гледам постоянно температурата. Преди два дни ми вдигнана чертичката след 90 карах на задна 1 мин след дълго изкачване на 1и2. Пуснах климатика и покарах и се оправив. Днес ми прави впечатление че пак загрява в града стигна пак чертата след 90 пак климатика и се оправи. Спирам на един паркинг оставям я да работи за да вдигне температура вдига но не пуска вентилатора на климатик работи но без климатик не иска. Спрях разбутах релетата до акумулатора буксите на радиатора и се оправи 3 пъти минава с малко 90 градуса и се пуска вентилатора.
Въпроса ми е кое реле пуска вентилатора или от къде другаде може да ми дава лош контакт че да не пуска вентилатора. ЕКУто си измерва правилно температурата но не знам кой е изпълнителния механизъм, а и са ми изтрити картинките на релетата.ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
Смених термостата, но тъпотиите продължават. При около17 градуса навън, колата загрява до 75-80 градуса за 10 минути. Когато сега навън е 4-5 градуса (вечерта), вали дъжд и съм пуснал парното вътре, колата едвам загрява до 70 градуса. Нормално ли е това и защо, когато навън е 17 градуса за 10 минути загрява и поддържа и нямам проблем, а при 4-5 навън и пуснато парно, за 15-20 минути (Студентски град - Овча купел - около 17 км по Околовръстното) стига едвам 65-70 градуса. Термостат ли, датчик ли, радиатор ли?! Просто вече незнам...ще бъда благодарен на помощALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
диагностика
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеКолега, ти сигурен ли си, че наистина ти е 110C температурата?
Ако я гледаш на прибхора на конзолата, може и да си излъган. Аз също имах проблем преди време и сменях термостат, но при мен нещата бяха, че извънградско държеше на чертата между 50 и 90C което трябва да е 70C, а на място или по светофарните задръствания вдигаше до отметката на 90C. След като ходих оня ден на диагностика при Бобо и ме викна да видя на компютъра какво показва при 70C показание на прибора на конзолата, вече спрях да вярвам на този уред - реалната температура беше 82.7C. Както и да се гледа 12.7C не е малка разлика, така че да не се окаже, че и твоя уред не показва вярно и температурата ти е съвсем нормална - да се мени в зависимост от външната температура и режима на каране (извънградско, градско, задръствания) от 81 до 105C. Затова най-горещо ти препоръчвам да отидеш на диагностика и да разбереш каква е истината.
Comment
-
Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщениеСмених термостата, но тъпотиите продължават. При около17 градуса навън, колата загрява до 75-80 градуса за 10 минути. Когато сега навън е 4-5 градуса (вечерта), вали дъжд и съм пуснал парното вътре, колата едвам загрява до 70 градуса. Нормално ли е това и защо, когато навън е 17 градуса за 10 минути загрява и поддържа и нямам проблем, а при 4-5 навън и пуснато парно, за 15-20 минути (Студентски град - Овча купел - около 17 км по Околовръстното) стига едвам 65-70 градуса. Термостат ли, датчик ли, радиатор ли?! Просто вече незнам...ще бъда благодарен на помощ156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеПърво си виж на диагностика дали датчика в купето показва вярно! 2-ро купи си Вернет който е на 88гр., защото оригиналния е 78, затова и ти държи по малка температура
Comment
-
Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщениеколега, а като е на 88 градуса термостата каква темп е нормално да държи лятото- 88 ли или повечко? Зимата предполагам държи 88 ако е наред термостата...Ако си караш кротко и не ръчкаш само няма проблеми
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Проблема е, че ми сложиха някакъв изчукан датчик на новия термостат...дали да не си върна стария?! Сега на парно, 4 градуса вън и продължително каране държи 70 (по уред). Чудя се дали ако си сложа стария датчик ще променя нещо и всъщност...въпросния датчик може ли да бърка показанията, а всъщност термостат да си работи?! Прави ми впечатление, че тръгвам и след 3 минути в колата вече духа топло.ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
съвсем реално е да те лъже датчика, затова най-добре закачи един мултицет с термодвойка и измери температурата дали отговаря. Или слушай за перка, тя включва на 90 и не знам си колко градуса, ако се пусне и ти показва 70 на таблото е супер силно вероятно да те лъже таблото.
---------- Post added at 19:00 ---------- Previous post was at 18:57 ----------
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеЕми 90 някъде зависи пакАко си караш кротко и не ръчкаш само няма проблеми
Comment
-
Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщениесъвсем реално е да те лъже датчика, затова най-добре закачи един мултицет с термодвойка и измери температурата дали отговаря. Или слушай за перка, тя включва на 90 и не знам си колко градуса, ако се пусне и ти показва 70 на таблото е супер силно вероятно да те лъже таблото.
---------- Post added at 19:00 ---------- Previous post was at 18:57 ----------
ами при мен "проблема" е, че при каране по магистрала 120-130 държи 91-92-93 градуса, като дойде баир нагоре и вдига по 1-2-3 градуса, а ако е много продължителен, например преди последния тунел на Витиня посока Сф, мисля всеки го знае какъв е, в режим ускорение отдолу до горе със 140-150 лятото ми вдигна 102 градуса /това е по комп, да не си помисли някой, че по стрелката толкова точно ги смятам/, навън беше 17 градуса, понеже беше рано сутринта. Та се чудя имам ли защо да се притеснявам? Колата е 2,4 жтд 135 коня156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
А аз да питам нормално ли е извънградско температурата ми да пада. В града си държи 90С.
В смисъл като забавя скороста 60,70 за секунди температурата ми се вдига, но като карам с над 140-150 и температурата ми отива към 60градуса..Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
146 1.4 - Темпераментната друсалинда
Fiat Punto 1.2 - Сефтака
Comment
Comment